Alla inlägg under augusti 2012

Av Lillasyster Sweet - 29 augusti 2012 19:08

 


Idag o igår har man varit hemma o sjuk "( 

i morgon ska man tvinga sig t skolan -.-" o åka och fucking campa -.-" fatta vad drygt, 8orna o 7orna ska göra det, 9orna ska sova iaf i ett jävla hus! 6orna ska vara i skolan! Faan hade hellre varit med 6orna! O sovit i skolan än i ett jävla freaking fucking tält!! mitt ute i skogen! så jävla drygt! och nu hittar man inga grejer till det heller! asså FML Palla lixom! 

Är inte på humör för någonting alls heller!!!! asså faan palla inte med mer! har ont i huvudet! har knappt ätit någonting på snart en vecka och alla jävlar går mig på nerverna! asså faan  palla inte mer!!!

Av Lillasyster Sweet - 23 augusti 2012 19:44

 


Jag känner mig så kluven... 

vill jag ha honom eller inte? när vet jag? 

 

 

Idag har jag och min bästa kompis varit i stan o haft de kul ^~^ nu är man då hemma igen å snackar med älskling och andra kompisar     

 

 

 

I morgon ska man vara i stan osså med bästa vännen (igen) och ha lite skojsigt xD sedan i morgon kväll kommer min underbara älskling ^~^ sedan blire hem hit igen o chilla lite med pojken    

 

(kanske han kommer, vi bråkar så himla mycket så det kanske är slut snart "/ men det finns kanske någon annan för mig där ute i världen, vem vet?)  

 

 

skolan har varit chill denna veckan, ända problemet är att komma upp på morgonen :P taggar att gå upp kl 5.30 i morgon -.-" bah för man ska hinna platta håret (ordentligt, så det blir riiiktigt rakt o fint    )  sen vetti faan om jag har slöjd eller hemkunskap på morgonen    haha jag vet jag är duktig, det är ju jag så xD 

 

puss o kram bloggen, jag LiLLASyTSER o det här sweetsfotoblogg 

 


Presentation


Mee^^

I hope you'll enjoy my blogg....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards